Okej...

Nu börjar jag tycka synd om alla er som klickar in här och svär över att det aldrig uppdateras.
Men serrni jag uppdaterar på denna blogg www.sindy.papper.fi :)
Jag följde med strömmen denna gång och sluta med att blogga på blogg.se,och gav mig in i finska bloggvärlden! 

Men jag kommer ändå ha kvar denna blogg som minne, men om ni vill ha uppdatering så skall ni in på den där adressen ;)
Och nej min blogg är inte helt klar där ännu... för det första så tkr jag att man it alls får lika fin design som här på blogg.se men de skiter jag i, ni skall ju si på inläggen :D
Men bara otekniska Sindy lär sig så kanske det blir lite bättre.




Och underligt så sitter jag mitt i natten och bloggar -.-
Nu skall jag släcka och börja sova, syns på papper.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0