Ingen mat på flera dagar..

Ciao

Idag när jag satt på engelska timma så fick jag meddelande av skolhälsovårdaren att jag har tid hos tandläkaren kl 2. Yes tänkte jag, för jag hade skicka tidigare till henne om hon kunde skaffa tid åt mig för jag var i skolan och hade lektion. Och det har ila som fan i min tand i flera dagar och jag kan inte alls äta mera.
Nåh iaf glad skutta jag till tandläkaren meeen vem månne hamnar it jag till igen om inte den där jäkla thailändaren som jag var hos förra gången... Hon var så borta och tog in mig medans hon hade en annan liggandes där med munnen uppe och hade mig att sätta mig på en stol och så börja hon peta mig i munnen medans den andra bara låg där och stirra på mig?! Jag menar hon är inte normal (och det var inte det enda som gjorde henne liiite väl dålig på sitt jobb). Iaf så hitta hon inget hål men det var en vit rand på tanden som kunde göra att det ilar. Jag skulle ringa ifall det fortsätter, eeh joo de har det! Så jag bad hälsosystern att skaffa tid till TANDLÄKAREN denna gång men som jag sa hamna jag till henne -.-
Inte kund hon hjälpa mig nu heller utan det är säkert den där randen, eeh joo det vet jag oxå att det är!
Men hon sa iaf denna gång att hälsosystern meddelar mig när dom har tid till tandläkaren åt mig.

ÄNTLIGEN säger jag! Och nu nästa gång hoppas jag att jag slipper dit också så jag kan börja äta igen.
Idag åt jag en pizza bit och kund bara tugga på ena sidan, sjuuukt jobbigt och irriterande.. Och man kommer it långt på en pizza bit! Men det ilar så nitton satan att jag kan it äta och jag känner den där smartan redan innan jag börjar äta och är lite rädd för att bita i något för jag vet hur sjukt det kommer ta.. Så jag är nog utan mat i ett par dagar nu tills jag slipper dit.. Nåväl får se var detta slutar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0