hata eller älska?



Jag både hatar och älskar denna. Jag köpte den när vi var med italienarena till Helsingfors. Den är ju såklart fejk.. varför sätta ut massor med pengar på något när man får likadan för billigare peng?! Plus att alla har en onepiece så jag kan ju vara annorlunda :D men den var inte billig för det, otroligt att man satt så mycket pengar på denna ;)
Nej men den är verkligen sjukt skön och härlig ATT HA HÄR HEMMA! Jag skulle aldrig kunna gå ut bland folk med denna.. den är ju inte snygg precis, inget man dreglar över men den är mysig och perfekt när jag går ut med milton i skogen på morgonen ;) där kommer ändå typ aldrig någon.. jag går ju också i pyjamas där på sommaren så :D
Eller okej visst är den ju lite fin för den är ju ROSA!!

P.S. Ser ni den där fläcken på benet? Fan oxå att man har lyckats gå och rispa upp linsen på kameran -.-
Men så är det sen när man skall ha med den överallt ;)


Kommentarer
Postat av: maria

vill ha! :D

2011-05-20 @ 22:58:11
Postat av: Sindy

Haha vem fan var inte inne här direkt om inte min trogna läsare! ;)

2011-05-20 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0