-

Hejhej (alltså jag blir så irriterad på att man alltid måst börja med "hej".. men jag kan fan inte börja skriva ett inlägg utan det ;)

Nåja i alla fall så kommer detta också vara ett totalt onödigt och tråkigt inlägg men ibland måste jag ju skriva något åt er kära läsare :)
Mina senaste dagar har varit rätt lugna har inte hänt så jätte mycket förutom att igår var jag och köpa bil åt mig!
Fyy fan så bra det känns att veta att MIN EGEN BIL står utanför huset ren och fiin efter all städning den fick idag :D 
Som jag har betala helt själv och att kunna säga att vi tar MIN BIL känns så overkligt men härligt ;)

För övrigt var jag efter mitt H&M-paket idag.. beställde ny klänning till avslutningen för den andra var absolut inte som den var på bild!! Den var inte alls vit till grunden utan grå/grön aktig och äckligt ful!

Denna blev det istället:






Vit och fin!

Kommentarer
Postat av: maria

du måste ju sätta in en bild på bilen! :) snälla? haha xD

2011-05-14 @ 07:56:41
Postat av: sindy

Haha jau alla vill ju se skönheten min!! ;) Men nej jag ork it.. kanske någon gång :) Men du får ju nog si den iaf förr heller senare :D

2011-05-14 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0