Läggdags

Tjenixen alla.

Jag skall rikit just gå och lägga mig så att jag ork upp imorgon och ha sista skoldagen för denna vecka.
Herregud just var de ju fredag och nu är den här igen... Men det är bara skönt med fredagar så inga sura miner OCH det närmar sig min födelsedag heela tiden :D

Men hörrni jag tänkt ta och visa er mina 2 fina jumpsuites som jag fick hem för ca 2veckor sen. Alltså jag bara ääälskar jumpsuites vilket nog syns i gaderoben oxå eftersom de börjar bli ett paren såna nu o mer skall de bli!!! Korta som långa, så jäkla bekväma och man behöv int tänka på att va skall man ha till det när allt är i ett! Världens bästa klädesplagg ever made!! :)
Jag gillar ryggen på den svarta och knapparna o bande där fram.. och sedan den korta med det spexade mönstret. VÅGA ANVÄNDA MÖNSTER, sååå snyggt! :) Dessa två kommer från H&M. Där hittar man alltid fina och billiga jumpsuites!






WOW ni fick en outfit bild med mitt ansikte! Osminkat o allt, känn er stolta.
Hihi sir lite roligt ut på kinden med blixten ;)

och när jag nu engång stod där som ett fån så får ni även se outfiten som åker på imon....



Den fina lilla spetstoppen köpte jag för läänge sen men den har inte kommit till användning. Men nu när det börjar bli lite varmare så får den åka på. Fin fint är det!!

nu..GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägger du mycket tid ner på dina klädval? :)

Sjukt snyggt blir det i alla fall varje gång. Älskar din stil! :D

2011-03-17 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0