310311

Hejhej.

Imorgon är det redan 1:a april! Äntligen kan jag börja räkna ner dagarna till min födelsedag. Som är samma dag som vi skall iväg med hela gruppen italienare till helsingfors, dom får köpa massa fina presenter åt mig! :)... heller sen inte.
Men hörrni flickor och pojkar imorgon får man luras också så skall si hur mycket jag blir de imorgon.. kommer nog inte bli svårt att lura mig. OCH sen ännu viktigare (eftersom jag får kaka) är att MARIA fyller hela 18 imorgon GRATTIS BABE!

Och morgondages outfit är den som skulle på idag... eftersom jag hade körning så ville jag inte ha klackar på, som behövs när man har väldigt utsvängda byxor annors blir korta jag ännu kortare.
Så nu visst ni den nödvändiga infon.




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maria

haha tackar tackar :D jag e ju trots allt ganska viktig haha xD

2011-03-31 @ 22:17:39
Postat av: Sindy

Haha jaa hur man nu tar det ;) Hehe nej nej :D

2011-04-01 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0