-

Idag har varit en dag med mycket att göra hela tiden.. jobbigt med såna dagar!

Jag var bl.a. till frissan idag och klippt topparna och färga utväxten, SOM JAG SA ATT JAG INTE SKULLE GÖRA -.-
Nu fick jag äta upp mina ord ;) Nej men jag orka inte med det mera, jag villd ha allt i samma färg.. Så vald jag att färga det ljust blont men nu är det fööör ljust enligt mig, jag tycker jag blir så blek och utan hår typ, för man sir ju de knappt :P Plus att det skiftar lite i gult där som utväxten var eftersom det var så mörkt så vill det ju bli gult första ggn, man måst färga flera ggr om man vill ha de ljust. MEN jag vill inte ;) Jag väntar rikit på att slippa och duscha mycket nu så att det slits bort lite igen så att det inte är så färgat och SER så färgat och konstgjort ut som nu :)
Men men det är små problem, jag skulle visa en bild till er också men kameran är inte laddad.. heller kamerona varken system heller digital. Så ni får vara utan bild, kan visa imorgon :)

Ni skulle ha fått outfit bild också men som sagt kameran=död
Men imorgon blir det väldigt VÄLDIGT utsvängda maghöga byxor med topp :) Mycket snyggt och väldigt 70-tals känsla över det hela som jag gillar. Plus att utsvängda byxor är hett hett hett nu i vår så mera såna byxor flickor små ;) Tänk er that 70s show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0