Då var det klippt



Japp "naken" bilder igen, men håret syns bättre på bar hud.. SÅ DET SÅ. 
Nåväl, jag klippte topparna idag vilket var mer än nödvändigt!!! Det var så förstört efter mina färgningar till egen färg att huhu.. det blev ingen spec frisyr heller så utan tog bara bort allt slit (märk väl att det är ofixat och varit i toffs före bilden blev tagen).. och nu känns de så kort, men tur växer det snabbt. Jag hade mamma att beställa tid till mig för jag var upptagen med länk och städning så jag hann inte och sedan ringer hon och säger att kl 12 har jag tid, den enda tiden som fanns på hela veckoslutet och jag ville ju helst ha samma dag.. problemet var att hon ringd 20 före 12 och berätta -.-
så det blev en aaaning stressat att hinna iväg eftersom jag bor en halvtimma ifrån men jag hann, 5 över var jag där. Sedan trippa jag nöjd ut med mitt nya fina hår som är så fräscht för en stund framöver igen och vem hittar inte jag på stan ute med pappa om inte milton som blev bara liiite glad sedan gick vi båda nöjda hem (pappa lämna jag kvar) och städa lite till och sen var det dags för PAUS. Japp det var min dag i ett nötskal, nu länk igen... sedan bastu och SOVA :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Älskar din blogg! <33 Väntar på uppdatering! :D Hur mår din hund? :):)

2011-01-19 @ 12:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0