underbart

Vilket underbart väder det har varit idag! Mycket sol och härlig värme.
Med detta så plocka jag fram alla mina sommar skor och imorgon åker ballerinorna på, utan sockor i! Oberoende om det snöar imorgon och är kallt.. efter idag så är det såna som gäller.
I alla fall så är marken bar och fin så nu är det slut på vinter skor :)
Och det skall bli såå härligt, även min långklänning åker väl på någon dag inom kort och nu när man kan använda läderrock så kommer jag även börja använda långkjolarna, jag sa ju att jag skulle ha dom i vintras men när jag had vinterrock på så såg det ut som nån zigenare -.-
Men nu slipper jag sånt och det skall bli såå jäkla najs att kunna ha dom på :D

Nu skall jag laga någon skit uppg i rellan -.-
Men alla fåglar som kvittrar utanför fönstret gör det hela så mycket roligare, ååh älskade vår nu är du äntligen här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0