Sommar kom!



Alltså visst är denna bara för ljuvlig? Färgen är helt perfekt och dragkedjan och klon (heller va man skall kalla det) är underbart!
Jag fick hem den för flera veckor sen men har bara it kommi till att visa. Från H&M kommer den såklart.

Den sidan är bäst att beställa ifrån eftersom jag inte vill betala med kort för jag sparar pengarna (till bil,bensin,besiktning,försäkring..int billigt att skaffa bil för fan) som finns på det och alla andra sidor MÅST man betala med kort det finns inget annat + att det är väldigt riskabelt att shoppa med kort på internet även fast H&M, Gina, Nelly m.fl. är väldigt pålitliga sidor, men man kan alltid bli lurad när man tror att de är en pålitlig sida man shoppar ifrån o man betalar men de kommer aldrig en vara hem, en bekant beställd en skiddräkt för en månad sen för han sku till rumänien o skida och dräkten kom aldrig, han kontakta sidan som sålde dräkten och dom sa bara att ja dina pengar e väl i kina nu.. och så var de med den saken, it fick han tillbaka dom 300e!
Så jag e noga med sånt o allti vari. Även fast man e in på sidor som säljer dyra fina kvalite saker så kan man bli lurad o de e ju mindre kul sen!
Så denna sida är den enda jag beställer ifrån som ni säkert ha märkt :P 
gina tricot och andra går jag mer än gärna till butiken och köper.. men det är lite så med H&M att när man kommer till butiken så finns det nästan aldrig något av det som finns på internet heller katalogen.. ibland kan man hitta något med oftast finns det helt andra saker än vad det finns på hemsidan, om nu inte nån kollektion just ha kommi ut. Så bäst e de att ta från hemsidan. Så nu fick ni den nödvändiga info och vet väfö jag allti bara köper från dom och inge annan(om ja nu it hittar nån till bra där man kan betala när varan har kommit) men något skall väl butikerna vara till för oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om Milton? Han är otroligt fin. Är han verkligen din hund? :D

2011-04-13 @ 00:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0