Påsken 2011

Ja vad skall man säga om den, vi har inte fira den något speciellt detta år. Jag har inte ens varit hemma en enda dag, varje dag/kväll har det varit cruise.
Idag är enda dagen som jag har varit hemma från morgon till kväll för vi fira min födelsedag.
Jag fyller nu på fredag men då är italienarena här så då är man bara hemma när man skall sova typ.
Men jag har inte något större behov av att fira påsken, bara jag får godis är jag nöjd ;)
Vi var på kaffe till mina morföräldrar och ut och äta istället för påskmiddag och det var jag nöjd med!

Jag skrev ju att allt jag önska av mina föräldrar detta år var en ny soffa.. jag kom på att jag faktiskt ville ha en klädställning också (vilja ha länge) och det fick jag också- är jag lycklig eller?




Precis lagom stor för mitt rum med snett tak! Höjden på den kan man fixa efter egen smak. Allt jag skall köpa nu är byglar i mängder så jag kan hänga massor av kläder där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0