Hatten med stort H



Jahass klockan är 3 på natten och jag sitter och bloggar.. eeh nått är fel!
Nej men jag får fan inte sömn, och jag kollar film på datorn så varför inte slänga in ett litet inlägg till er kära läsare ;)

Men visst är denna hatt fin? Ni har säkert sätt den hänga bakom mig vid fönstret på tidigare outfit bilder.
Så det betyder alltså att jag fick hem den för läänge sen men har bara inte visa upp den.
Men nu är det ju fint väder ute så nu kommer den till användning :) Men synd kan inte man ta den till skolan för man får ju inte ha mössa eller hatt på sig där, sjuka idéer de med!

Annors fick jag en kommentar om vilken vintersport jag gillar, eeh lite konstig fråga nu såhär när sommaren är bakom hörnet. Men jag svarar på alla frågor och inga är dumma ;)

Jag ÄLSKAR snowboard!! Och jag har åka det sen jag gick i 2:an! Japp ni läste rätt, jag åka slalom i första klass och jag var duktig på det också, hehe. Men jag gilla inte riktigt det så jag ville pröva på snowboard och jag har lärt mig helt själv, ingen att ta efter. Jag har aldrig haft en snowboardlärare som har lärt mig. Jag kämpa på helt själv i påminne och eftersom balansen med skidor redan fanns så var det lite lättare, men fan nog var det svårt för de ;) Men så fort hissen satt så blev det andra också lätt.
Jag har inte åkt i påminne på flera år (förutom när jag var på flexveckan med billnäs skolan dit, men jag lärde två små pojkar åka då så jag åka kanske 2ggr själv! Och vid dagens slut (som var endast 2h) kunde första killen som aldrig åka något förut åka hissen helt själv enda upp och bromsa, och det är stort! Och den andra som hade åka engång förut skötte sig helt själv efter en halvtimme med mig, så jag var fan en bra lärare, hehe lite skryt såhär mitt i natten ;)
Nåja så jag gillar inte påminne för man står mest i hissen! Så jag älskar när vi åker upp i landet i en vecka och bara åker och njuter av livet.. med ordentliga backor!
Så jag har åkt jäkla länge och jag kommer göra det ännu som gammal kärring! Jag kommer aldrig åka skidor igen för detta är såå mycket roligare. Sedan kommer alla ungdomar kolla långt på mig och tycka att är inte tanten lite för gammal för sånt här?!  men de dom inte tänker på är att jag har åkt på brädan sen jag var 8 år! :) Varför sluta bara för att man blir äldre, om man kan det och gillar det så varför ta skidor bara för att det passar bättre?
Nu blir jag 18 så jag har stått på brädan i hela 10 år :O Och slutar sen när benen inte håller mera ;)

Tack för frågan, nu visst du det hoppas du blev nöjd :)

Nu skall jag avsluta denna novell och försöka sova.


Kommentarer
Postat av: I

Hej. C sa att du undrade hur gammal Äijä är, han e 3. Fyller 4 i december.

2011-04-23 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0