God morgon

Heller njaa en stund har jag väl varit vaken redan men söndagen är till för att sova länge :)

Det har varit ett roligt veckoslut, så skönt att våren äntligen är här så man har lust till göra något igen.
På fredag var det crusie enda tills jag inte orka ha ögona öppna mera efter en hel dag med skola och sen jobb enda till halv 10, så man klampa väl in någon gång halv 2 och då var resten av shake påväg till svartå ännu och sku ha mig med men där sa jag nej.. jag sku fan ha somna ändå så it va man till myki sällskap :P 
På lördag var jag och köpa min 18års presant, och det var en soffa. Jag var i stort behov av en ny och det var allt jag önska mig av mina föräldrar de här året :)
Och på kvällen tog jag det bara lugnt.
Idag är det kalas som gäller och jag vet faan inte vad jag skall sätta på mig! :O
Men något löst så jag får plats med all marängtårta ;)

Nej hörrni nu är det duschen som gäller.




Milton har redan invigt SIN soffa :D Och nu tänker ni att hur bra är det med en ljus soffa när man har hund joo ni det är jävligt bra ;) Nej men jag har alla andra möbler ljusa så jag villd it ha en svart soffa och vit ville jag allra helst ha men visst att nej den sku si så förjävlig ut efter en tid. Och beige är lite mera döljande + att jag fick ett medel på köpet som skall hålla all smuts och svett och om man spiller något borta, jovisst tänkt man. Men fan hörrni det funka.. milton kom upp med smutsiga tassar i den igår och det märkt ja ju när han låg där och då tänkt man jaha de var den soffan de. Men nej vet ni alla fläckar gick bort som om det skulle ha varit lite lös sand :O
Får si hur länge det håller, enligt försäljaren så skall det hålla 2år innan man skall spraya igen, hm får si med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0