18 fucking år!!

Jahass då har man joina 18-åriga gänget.. Ser framemot denna sommar då man kan sitta på uteserveringar med en kall cider! :D
Och låånga roadtrips med bilen, aah livet är helt underbart och nu fan skall det skålas!! :D

Jag har inte haft tid att blogga och kommer inte heller ( hann skriva detta pga att hon sover nu, haha) när jag har italienaren hos mig och det är program från morgon till kväll, vilket är bra så att det alltid finns något att göra :)
Plus att jag tror hon skulle tycka jag är liiite väl knäpp om jag mitt i allt skulle stå framför kameran och ta massor av bilder på mig själv och lägga upp på internet :S
hehe, så vi lämnar sånt tills jag är ensam och kan stå som ett fån bara för att visa dagens outfit typ.

Men ha det bra ni fina så hörs vi nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0