060411

Idag är det redan den 6 april! Helt sjukt hur snabbt dagarna far, men det är bara bra för det närmar sig min födelsedag varje daag :D Hihi lika ivrig ännu som när man var 5år.
Hälsokunskaps provet idag gick bra som fan och imorgon är det matta -.-
Men nog skall man väl få godkänt i skiten iaf.. om it så shit happens. Jag har öva flitigt idag hela dagen genom att sova, så kan man ju också göra.
Imorgon är det också Sandras födelsedag så Grattis Grattis :)

Sen tänkte jag även visa vilka fina skor som kom hem idag, alltså jag har fått så mycket fina saker på senaste tid men vem orkar fota allt.



Dessa fina indian inspirerade skor kommer från H&M... vilken överraskning ;)
Men det finns så mycket fint där och till ett bra pris. Och jag längtar såå tills den nya kollektionen kommer med mycket virkat/stickat ojoj då skall det shoppas loss :)
Jag fick även ett presentkort på 5e så de lönar sig att shoppa där ;) Och då är jag inte ens registrerad som en sån kund som får hem sånt lite nu och då, så det var en mycket trevlig överraskning!
Indian inspirerade kläder är väldigt fint det också och något jag kommer använda lite nu och då :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där var ju ett MESIGT grattis ! Jag är oerhört besviken ! :'(

2011-04-06 @ 21:39:42
Postat av: sindy

E du it tyst så får du inget grattis alls!

2011-04-08 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0