NU JÄVLAR!!!

Okej nu fan skall jag ta och sätta igång denna blogg igen.. när jag läser mina nybörjar inlägg så är dom hundra ggr bättre än det jag har skrivit nu efter 1 år!! Hur kan detta vara möjligt, ingen annan blir sämre på det man gör utan bara bättre. Men skall jag vara ärlig så har jag helt och hållet tappat intresse för detta (har ju aldrig heller varit intresserad) men nu jävlar skall jag ta tillbaka det och skriva om saker jag är bra på och som intresserar mig och jag skall fan se till att ni kommer gilla det, haha. Och något jag kan och är bra på är.... MODE fast jag inte följer det, visst kan det finnas något snyggt man har sätt någonstans och så köper man det osv. Men jag har aldrig varit beroende av det och måste köpa allt dom gör reklam för. Jag brukar oftast blanda gammalt med nytt och sedan lägga till lite Sindy på det! Och sedan finns det såna saker som faller mig i smaken efter att det har blivit omodernt t.ex haréms byxorna heller morotsbyxan som de också kallas för. Dom HATADE jag när dom kom ut första gången, jag tyckt det var så fult som det bara kund vara.. och när dom sen var omoderna så börja jag först gilla dom. Då när ingen annan hade dom mera och sedan börja dom komma sakta men säkert tillbaka igen och nu är dom jätte heta igen, då har jag haft mina länge redan. Och pälsmössan som exempel, ifjol börja den sakta komma in i modevärlden men det var inte så många som snappa upp på det och definitivt inte jag. Men sen iår så var jag redan i september helt galen i den långt innan den ens börja synas i modetidningarna osv. Jag var först med den i karis (kanske tom finland ,hehe) och fan före själva KISSIE så hade jag den hemma och redo för vintern. Sen börja alla fjortisar i sverige och kissie osv köpa den, den börja komma ut i tidningar och sen börja också folk i lilla karis köpa den, inget illa menat heller så och att jag skulle vara sur över att folk köper den. Jag är bara glad att det finns folk som fattar att det är snyggt och som VÅGAR vara lite annorlunda än dom som skall bara gå med SVEA-mössan för att alla andra har den (den e ju också snygg, men vad hände med att man skall våga vara sig själv och kunna pröva nytt??) men sen igen så folket i sverige är inte annorlunda och vågar för där har alla fjortisar pälsmössa för att kissie köpt sin och för att dom vill vara lika som alla andra blåsta blonda bloggare. Ta detta inte fel heller, det finns massor av bra bloggare där som kan sin sak och som vågar och som har pälsmössa för att det är snyggt och inte för att kissie har det, hahah faaan vad pälsmössan tog över nu.
Men iaf så har jag bestämmt mig för att satsa på mode nu och skriva om det blandat med lite Sindy ;) och jag kan säga att jag går min egen väg, har min egen stil, hatar att kopiera allt från tidningar (helt ärligt så det mode som står i tidningar intresserar inte mig), jag gillar att mixa med gammalt och nytt, sätter på mig det som e bekvämt och som faller mig i smaken, kollar aldrig från någonting när jag väljer mina kläder utan kör på det som ploppar upp i huvudet och det tycker jag alla skall göra.
Och nu JÄVLAR kör vi igång med att fixa upp bloggen lite och bli lite aktivare och sätter fart på skiten ;) Vi syns och hörs mera imorgon då jag är pigg och klar och redo att underhålla er med det ena och det andra. Allt från vad jag tycker är snyggt, till ouftits och lite vardag kommer komma kan jag lova.. men ni skall inte förvänta er dunder och brak ändå men något lite puff kanske kommer ;) jag har så mycket som skall göras hela tiden så det är svårt att finna tid men nu har iaf lusten kommit så då kanske det finns något hopp.

Men ni som nu då har lyckats läsa igenom hela skiten här så STORT GRATTIS och ni som somna efter halva kanske orkar med resten en annan dag. Om inte tack för mig och jag återkommer!

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Betti

Sori nu bara men du va int först me nån pälsmössa.. o ja tycker att min jävla svea mössa e fittit snygg o va har de fö skillnad hudan mössa man använder...:O

2010-11-26 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0