SOMMAR <3

Guuuud så härligt att sommaren äntligen är HÄR :D
Idag har jag solat och annors bara lata mig ;)

Just det, jag var och shoppa igår till Helsingfors :D Hitta så jäkla mycket snyggt alltså :D
T.ex. min fina spetsklänning som jag ville ha i sverige redan när jag var där i Februari typ :)
Och nu köpt jag den äntligen, den kommer jag ha på avslutningen.
Jag börja dagen igår med jobb klockan 6 på morgon, efter endast 2h sömn :/
Sedan sluta jag 12 och tog Ekenäs tåget till karis för att fara med 1:ans tåg till hesa. Stressig dag :P
Sedan hem igen halv 8 och var äntligen hemma typ 9 tiden och slapp i bastun och sen och sova ;)

Men iaf, detta kom med hem igår.

1.  2.


3.  4.


5.  6.



7.  8.


9.  10.


11.  12.


13.


1. En helt vanlig skjorta som kommer från Indiska.
2. Fina virkade ballerinor från BIANCO.
3. En helt vanlig svart kjol (har en i lila oxå från tidigare) kommer från H&M.
4. Mina fina och SKÖNA!!! Harems byxor som kommer från KappAhl.
5. En rosa kort T-skjorta från Gina tricot.
6. Fina bustiern från Lindex.
7. Sedan har vi min spetskläning som jag kommer ha på avslutningen :D Från Gina tricot.
8. En persika färgad over size skjorta från Gina tricot. (den ser lite sabbig ut på bilden, men är mycket bättre i verkligheten :P)
9. Rosa spets body från Gina tricot.
10. Stoor fin Scarf från Gina tricot.
11. Baddräkt från KappAhl. Jag älskar den ^^ Den är lite sådär gammaldags. Typ en sån som min mommo hade när hon var ung ;) Och den är bara såå snygg, jag älskar kläder som har lite 50,60-tals känsla över sig. Så snyggt ;)
12. Bikini från H&M. Snygg snyggare snyggast :D Så fint med zebra mönster :P
13. Och till sista lite underbyxor från Gina tricot. Dom har så jäkla snygga underkläder där att det inte är sant :)

Allt detta gick på 255 euro. Men det var det heeelt klart värt ;)

Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna, allt ser dessutom mycket bättre ut i verkligenheten och när dom är på och inte bara hänger ;) men så är det ju alltid typ. Nåja nu skall jag proppa i mig popcorn och cokis :D
Gör mig redo för stranden liksom.... Ciao bitches<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sätta på dej dom dä Harems byxorna o fota? vill se hu dom ser ut :) o hu får du pengar till att shopping? :) kiva blogg!

2010-05-16 @ 20:16:01
Postat av: Ida

Du shoppar 24/7 ungefär ..:D haha..

men bra med kläder ;D

2010-05-23 @ 22:17:46
URL: http://onetwofive.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0