shopping...

Mmm I love :D jo hej idag efter skolan blev jag kvar på stan och vänta på mamma så jag fick åka hem :) så jag passa då på att föra en bok tillbaka till bibban som jag låna för jätte länge sen och jag borde ha fört tillbaka den redan för 2 veckor sen :O men liksom jag var ju sjuk då och jag behövde boken till min muntliga bokrapport, och den hade jag först idag sååå inte kunde jag lämna in någon bok inte :P men hon i bibban sa inget heller för hon var upptagen med en annan så jag lämna bara boken och gick ut ;) jätte enkelt :D slapp iaf betala för att jag hade den övertid :P nåjaa nåjaaa, sen gick jag till elmo sport heller va de heter för att se om dom sku ha haft någon snygg mössa, men joonej inte had dom de inte... sen for jag till wild shoe och köpta 2 skor :D underbara. Sedan traska jag ner till canny och där köpte jag 2 vita toppar och en röd skjorta :) hann inte kolla på mera för mamma kom :O haha så det var bara att betala och ut i bilen, men jag skall nog fara och shoppa någon dag här ännu, men till hesa ist där finns mera att välja på :)

nu skall jag läsa tråkig samhällslära :S prov i övermorgon och sen på torsdag börjar provveckan, jeeee...... det kan diskuteras hur denna provvecka kommer gå, men men inte sörja här inte, nu läsa ciao :)


Dagens köp:


  

UGGS :) jag hade ett par andra som jag köpte för 2 år sedan, ett par svarta men jag gick typ aldrig med dom för dom var obekväma för bottnet var inte riktigt om man säger så, utan det var sånt där som man brukar ha på inneskor, iallafall så var dom jätte dåliga och idag kunde jag äntligen kasta dom för att jag nu köpta ett par nya :) gråa har jag velat ha länge redan ;) och tänka köpa oxå men det har inte blivit av, förrän idag :P dom kosta 34.90euro :D


    

Hur snygga är inte dom här??? :D haha joo men jag kunde bara inte hålla mig, tänk hur fint det är i sommar sen med dom här till en härlig klänning ;) jag skall ju inte sätta på dom nu :P detta är vårens nyheter som hade kommit in och jag älskar pumps i härliga färger de piggar upp så mycket :D så när jag hittar såna så slår jag till direkt :D ojoj innan sommaren så kommer jag ha massor av fina skor i alla former och färger, mee love :) <3 vänta bara tills jag far till hesa nu någon dag, massor av skor hem?? ööh japp ^^ Dom här kosta 54.90euro.


  

 fram                                                             bak

den kanske inte syns så bra här nu, men iaf har den lite detaljer framme vid bröstet :) och jag gillar att den är sådär lös och härlig och den kosta bara 8euro :D




en helt vanlig skjorta, kosta 5euro :D




och en vanlig vit topp som jag skall ha under skjortor osv :) kosta... jaa-aa fråga inte mig, kanske 9.95 heller vad brukar dom vara i cannys dom här topparna :P

så detta var nog inte kanske så mycket att komma med och såå men som sagt skall jag till hesa och då jävlar skall det köpas saker :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska alldeles snart på körskola:D

2010-01-25 @ 17:00:05
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: FiiZi

Vi sejjer såhär, vi har inte ens börjat än. Mina tapeter kommer nämligen på onsdag ;D

2010-01-25 @ 17:36:55
URL: http://fiizis.blogg.se/
Postat av: 4friends

snygg blogg :)

vad är din favvo glass?

2010-01-25 @ 18:38:17
URL: http://bigfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0