-




Anonym
om Läggdags:
Lägger du mycket tid ner på dina klädval? :)
Sjukt snyggt blir det i alla fall varje gång. Älskar din stil! :D


Svar: Tack så mycket :) Nej jag lägger faktiskt inte ner mycket tid på mina klädval, kanske många tror de men så är de inte ;) Jag kan fast sitta och kolla på tv och mitt i allt ploppar en outfit upp i huvudet och sedan prövar jag den och de är PERFEKT :D Hehe nej men pårikigt jag kan vara var som helst och göra och tänka på något heelt annat än vad jag skall ha på mig när jag mitt i allt får en bild av något som jag vill sätta på mig :) Och jag väljer alltid alla kläder kvällen före, så mycket lättare och man behöver inte stressa något på morgonen + att man har alltid chansen att hinna ändra något om man fixar de på kvällen!
Så mina klädval tar några sekunder, jag lever för att experimentera och klä mig på eget vis och vill alltid liiite fixa upp de, såklart ork man int hela tiden men oftast vill jag nog ha något lite annat på än ett par leggings och en topp :P Vilket just resulterar i att mina outfit kommer till mig mitt i allt, skulle aldrig ens orka stå flera timmar eller ens minuter och välja o pröva en massa kläder innan jag är nöjd!

Nu visst du det, tack för frågan! Fråga mera bara jag svarar gärna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0