-





Elisa om Då var det klippt:
Älskar din blogg! <33 Väntar på uppdatering! :D Hur mår din hund? :):)

svar: Hej hej, tack så mycket fina du :) Joo det har varit lite dåligt med uppdateringen på sista tiden. Jag har luggit hemma med magsjukan i 2 dagar och annors har livet bestått av enbart skola. Så inte så hemskt mycket intressanta saker. Jag har även börjat bilskolan och känner mig rikitgt nöjd med var jag är i livet just nu. Milton mår riktigt bra, lever livet och njuter till fullu, tackar som frågar :) Men jag skall försöka uppdatera lite mera, så häng kvar bara snart skrivs det igen. Men tills vidare ha det bra och lev livet :)

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

kul att få sånna kommentarer :)

2011-01-20 @ 22:50:40
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: sindy

japp :)

2011-01-21 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0