Skola igen

Jahapp då var det skola igen, tillika skall det bli skönt att komma in i samma system igen!
Men just nu borde jag sitta på geografi men jag har en sista körning idag innan jag skall med Maria till halkbanan så att jag far först till 9 till skolan idag, inte för att de stör mig precis ;)



Såhär ser jag ut idag, jaajaa bilden e sned igen... Men ni ser ju iaf :D Jag älskar mitt turkosa nagellack som jag köpte i sommras, såå fint!
Och den magkorta tröjan skall vi inte ens gå in på och it heller byxorna men dom är to die for! :) Vad jag skall ha för skor till det e ett stort problem just nu, men de löser sig väl kanske.

Nu måst jag sticka ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0