My new thing



Japp här har ni den andra finaste tattoon i stan en fin liten fjäder ;) Hähä nejnej men jag blev skiiiiit nöjd denna gång oxå!!!! Så fin så fin och passar perfekt på sidan av armen :D Tyvärr har jag svårt att sätta ner armen nu för det e lite ömt nu som bäst men men sånt får man ta :D Denna bild blev suddig nu osv ni får bättre bild sen när svullnaden ha lagt sig och jag har putsa upp ordentligt.
Jag tänkt faktiskt laga 2st nu när jag for! De had jag planera för länge sen och känd mig säker på båda två, men nu mot slutet så kunde jag inte riktigt bestämma att vad jag sen sist och slutligen skulle sätta där och de kan man ju tolka som att man inte är säker på om man vill heller it. Så jag var klok och vald att vänta tills jag känner precis som med stjärnorna och fjädern :D Troligtvis kommer jag fixa det inom kort eftersom jag redan har lite klart på vad det skall vara men jag vill vara 100% säker att de e just de som skall komma! Nu kände jag mig lite pressad att bestämma vilken som skall komma så det fick vara :)
Men fjäder är jag nöjd och jävligt säker på, men de e ju lite svårt att ändra nu oxå ;)

Sååå vad tycks gott folk? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg!!! och riktigt perfekta platsen! Blir avundsjuk! :D

2011-03-02 @ 19:01:28
Postat av: sindy

Tack så mycket ;)

2011-03-02 @ 19:02:38
Postat av: ikah

Najs! :)

2011-03-02 @ 19:14:22
URL: http://takingover.blogg.se/
Postat av: ikah

Haha, nå varsågod bara kiva att ja kund hjälpa! :)

2011-03-02 @ 20:53:34
URL: http://takingover.blogg.se/
Postat av: Anonym

jette fin, va kosta den ? :)

2011-03-02 @ 21:42:48
Postat av: maria

skitsnyggt! :) haha it kund ja gissa att det sku bli en fjäder när vi tala om hur du sku ha den :-P men skitfin verkligen! :D

2011-03-03 @ 05:57:32
Postat av: sindy

Svar anonym: Tack tack :) den kosta pengar ;)



Svar Maria: Hehe tack så mycket ;) E själv jätte nöjd! Nåh sidu nä vi tala om de då så var it de en fjäder som skulle komma ;) Utan då had jag en annan idé men sen kom jag fram till att nää en fjäder är så snyggt och fint och symboliserar frihet så jag vill absolut ha en sån. Så då skippa jag den gamla idén och körd på de här, men jag ha nog haft det klart ganska länge redan så de va nog it någo att 2 dagar före kom jag på att de sku va en fjäder utan för flera veckor sen ;) Och jag är glad att jag vänta lite längre så jag var rikit nöjd o de e jag nu :D

2011-03-03 @ 13:03:59
Postat av: Anonym

Wow, den är jättefin! :))

2011-03-03 @ 14:41:52
Postat av: sindy

Tack så mycket :D

2011-03-03 @ 19:09:00
Postat av: Betti

oj vitsi va najs! :D faktist fin :)

2011-03-05 @ 09:43:55
Postat av: sindy

Tack så mycket fina du :D

2011-03-05 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0