lördagsläsning



Såhär går jag omkring hemma idag! Börjar få en liten putmage av allt godis jag har proppa i mig dom senaste dagarna, måst nog sluta äta mat nu och bli smal till stranden!!
Heller sen it... Vem fan vill frivilligt svälta sig? Såna som inte kan göra något åt att dom är smala så är ju såklart helt okej, och visst är det snyggt på vissa. Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut men man skall fan inte svälta sig heller för att bli pinnsmal!! Jag trivs med mina extra kilon som håller mig varm på vinterna och kurvor ÄGER!!! :)

Ta detta inte fel, jag har inget emot folk som är smala OM DOM ÄR DET AV NATUREN HELLER ANNORS BARA GILLAR ATT HÅLLA SIG I FORM OCH GÖR DET PÅ ETT HÄLSOSAMT SÄTT. Folk kan inte hjälpa det att dom inte kan gå upp i vikt även fast dom skulle vilja och samma andra vägen. Men jag tycker det är så fel av unga flickor OCH POJKAR! som svälter sig för att ha vissa mått.. Jag syftar inte på någon viss person nu heller så utan talar allmänt för jag tycker att det är något vi alla skall undvika. Vi är alla fina på våra egna sätt. För hur kul är det att gå på stan och se att alla har likadan kropp som en själv?

Vi är alla redo för standen detta år och vi tränar oss till den med chips och läsk när vi känner för det, och skippar inte livets goda för att se ut som nån annan!!! :D

Nu biologi bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0