Köpt!!

 

Denna fina sak kommer från H&M som säkert ingen har missat :P
Men visst är den ljuvlig?! Jag bara ÄLSKAR byxdressar som ni redan vet och denna är ju helt underbar! Gillar dom STORA utsvängda benen och färgen är så himla fin, lite annorlunda byxdress imellan. Som funkar fint till vardags men även när man vill klä upp sig till nån tillställning :)
Så denna är påväg hem till mig som bäst och lite annat fint också. Har ni tur lägger jag upp bilder på det andra också dock sen när jag har fått det!
Nu skall jag och sova... 3h sömn innan klockan ringer -.-
Men man är ju helt borta och absolut inte trött när klockan har gått fram en timma...
Men det är sen morgondagens bekymmer, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0