?

Hejhej, jag skall inte skriva en lång novell denna gång utan jag undrar bara vem alla ni anonyma personer är? :)
Jag menar väfö skäms ni över att kommentera? Heller väfö vill ni it visa att ni gillar något?
Jag skriver it som ett surt inlägg nu utan undrar bara :) Jag blir jätte glad av att få höra era fina ord om den nya tatueringen så väfö kan ni då inte bara stå för de ni gillar/tkr om? :)
Om ni it vill att nån annan ser heller så, så skriv då att jag it skall publicera det så e de bra med det o bara ja som vet vem som sagt vad, då vet ingen annan eftersom ni verkar ha svårt att visa era känslor, heller vågar ni? Sätt gärna era namn då när ni kommenterar, jag kommer varken skratta heller hånflina åt er för att ni gillar något om/på mig och tyckta att jag e bättre än er, de finns saker som ja säkert gillar på/med er som jag också gärna kan säga om du kan engång. Svälj stoltheten och våga stå för vad ni kommenterar :D Jag vill gärna veta vem ni är så berätta gärna ni som kommentera anonymt, jag vet att ni alla finns här i karis ( en va faktiskt i hesa) så de e bara att säga :)
Så skriv vem ni är, jag publicerar it de men visa nu iaf att ni kan stå för de ni säger, de va ju ändå snällt.
Ni alla som vågar stå för att ni gillar fast vi it e bästisar precis skall ha massor med beröm :D
Så nu tar vi en utmaning, vem kan svälja stoltheten? fast vi it e "vänner" kan man ju säga snälla saker o visa de :)

Tack för er fina ord, ni är alla fina!!<3


hehe oki de blev novell iaf ;) men nu får ni berätta.

Kommentarer
Postat av: ikah

Bischon havannaise eller hu de no sen skrivs.. :)!

2011-03-05 @ 22:25:53
URL: http://takingover.blogg.se/
Postat av: ikah

Joo dom e jätte likadana, men alla bischon liknar :D

2011-03-06 @ 13:18:39
URL: http://takingover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0