-

Ibland är det helt sjukt hur saker och ting kan ändra på bara ett besök.. jag talar om mitt besök till Åbo på fredagen. Jag var 100% säker att jag ville bli frisör innan jag for dit, men när jag kom hem tillbaka så hade jag 2!! nya yrken som intressera. Och nu har jag suttit hela helgen med att fundera att vad skulle passa mig och vad skulle vara kul..
Och jag skulle såå vilja börja studera i Åbo men hittar ingen linje som känns 100. Och sedan lutar det sig mot Vasa också för där finns det en. Men det är ju så långt upp att flytta iväg med hund och grejer.
Japp ni läst rätt, MIN HUND MILTON! kommer ju såklart följa med när jag flyttar för visst är det ju lite allas när vi bor här men jag har köpt och träna honom så han e min från topp till tå och jag har inte hjärta att bara lämna honom sen heller!  

Sedan finns det några linjer på axxell som också skulle vara kul, men det känns lite att vad gör jag i gymnasiet nu då om jag skall dit....
Så får nu si vad fan det blir till sist ;) Men något underbart blir det och jag kan knappt vänta till den dagen då jag och Milton skall klara oss själv :O
Herregud hur fan skall jag ha råd med allt? Inte alla studerande som flyttar iväg med en stor hund som kräver tid och pengar, men jag kommer nog klara det också. Får skaffa nån rik åt mig bara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att då du gått i gymnasiet kan du nog börja studera på axxell, men på en kortare tid än övriga.. :)

2011-03-14 @ 05:58:10
Postat av: sindy

Jåå det stämmer :) Jag borde få gå det på 2år då istället för 3. Men det känns ändå lite dabbigt att jag far dit efter gymnasiet när jag kunde ha skippa det och fari direkt dit efter högis :P

Men då visst ja ju it ännu så då va de ju lite svårt att fara. Men får nu si vart de bär efter gymnasiet :)

2011-03-14 @ 21:12:22
Postat av: Ida

Tycker nog att du inte ska tänka så mycket på hur du ska ta dig åt med Milton, bara du hittar en lägenhet som du får ha djur i! Dessutom har dom jätte bra info om lägenheter och studerande på Vasas hemsidor, kika in! Och Vasa e inte såå långt bort, går ju tåg med jämna mellanrum och med bil tar det 5-6 timmar.



Vi har funderat med Sam att flytta till Vasa, för man har hört så bra om den staden. Gör vad du själv vill, det andra fixar sig med tiden :)

2011-03-14 @ 22:07:20
URL: http://Bloggen.fi/snellis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0