-



Godmorgon återigen, här har ni dagens mys outfit. Jag valde att göra bilden såhär eftersom rummet var lite råddigt och alla behöver inte se det :D Nu är det länk med hunden och sedan blir det frukost och film för hela slanten.. jag är så jäkla utvilad och var helt klar vaken kl.6 (ha sovit "bara" 20h om man räknar med det jag vila igår kväll osv.. jag fick ju ingen sömn natten före, så 20h behövdes) och tack vare så tidig uppstigning idag kommer jag även hinna bli trött till kvällen så nu är min dygnsrytm tillbaka. Men detta är ovanligt skall ni veta, jag och morgnar går inte ihop. Jag är absolut en nattmänniska och stiger inte upp förräns tidigast kl 12!! Förutom nu när jag har milton. Pappa brukar ju ha honom på helger och när det är ledigt så jag skall få sova någongång och inte alltid stiga tidigt upp. Men pappa är sjukledig men som tur far han på jobb nu igen efter flera veckor ledigt så jag kommer få sova helger igen, jee ;) och milton sover gärna enda till 10, ibland ligger han och drar sig till 11 så man får släpa med honom när man skall ta ut honom tidigare. Som nu t.ex.
Men men nu är det slut babblat, ha de gött för fään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0