Läsaläsaläsa

Nu har jag suttit i 3h och övat på biologin.. denna gång var det lite mera efter som kursen har gått ut på att gå igenom alla böcker vilket betyder att alla böcker kommer vara med i provet på ett heller annat sätt -.-
Man kund ju nästan tro att det är studenten som skall skrivas imon redan.
Meen inga sura miner, biologi är mitt ämne och det är skoj så prima går det :)

Idag had jag även körning.. snart har man alla dom kursera undan också. Men guud så jag starta iväg dåligt idag alltså. Tate had stannat nere vid skolan i den där backen som man far upp till brankis med, ni vet. Japp det var ju en aningen halt idag att huhu, så jag satt ju och gasa som en tok och inget grepp hade jag och jag min mes våga inte släppa på kopplingen heller men till sist fick jag ge me så skutta den iväg sådär fint -.-
Nej huhu man skulle ha kunnat tro att det var första gången bakom ratten. Tur så gick allt annat bra sen nog och inga skuttningar mera utan så som det skall gå till när man kör iväg med bilen. Men men ibland måst man ju få visa att det sitter en kärring bakom ratten, hehe ^^

Nu mera biologi, jeeee



Lilla snuttis som njuter av vintern till fullo!! Upp på dom högsta snöhögarna skall han så han kan leka lite boss och vaka över gården :) Han kommer nog gråta blod nu igen när snön försvinner och sommaren kommer. Det kommer inte jag jag längtar som faaan nu, VARFÖR? Jooo för då får jag använda alla härliga sommarkläder igen!! Och så får jag gå i vår stora skog igen som tar mig så långt som till grantorp (bor i billnäs märk väl) om jag så vill, ingen liten mesig skog inte. Jag älskar att vara ute i skogen med milton springandes breve aah så ljuvligt.
Men snart så e sommaren här, just rasa all snö ner från taket att hela huset bokstavligen skaka så man trodd det var nån jordbävning heller något usch så äckligt, men man e ju van händer ju bara varje år.

Nej nu jävlar skall ja logga ut och sluta yra på här. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0