210211

Hej där. För de som har missat och inte läst kommentarerna så kan jag säga att jag har ny tatuering på gång! Och jag är såå jäkla glad att jag har tagit tid att fundera ut en ny igen, jag ÄLSKAR tatueringar och definitivit personliga sådana dvs såna som betyder något för mig, inte bara något jag har klåtta på mig :) Men OBSOBS jag vill inte ha kroppen täckt av dem, men jag har vissa platser där jag vill ha en och nu skall en till plats så sitt mästervärk :D
Men vad som kommer och var de kommer får ni icke veta förräns jag har de på mig ;) Meen troligtvis kommer det att fixas nu under sportlovet heller sen flexvecka. äääh jag kan knappt vänta, går och fixar de direkt ;) Fan så snyggt det kommer vara!! :D

Japp men nu måst jag sluta prata om det annors måst jag fixa de imorgon redan :D Sov gott alla fina!





Jag tänkt mig något i den här stilen! Vad säger ni stjärnteama runt hela kroppen?? Jag tror de blir en hit att sätta i ansiktet också... can´t wait!!!!

Kommentarer
Postat av: janina

haha, hon där hadd "somna" hos tatueraren och därför har hon :)

2011-02-23 @ 22:47:37
Postat av: sindy

Haha aija just så, nåh de förklarar nog en hel del.. vem sku laga någo sånt dä ;)

2011-02-24 @ 20:22:30
Postat av: ikah

Nej hon hadd intsomna hon bara ljög för att hennes pappa blev arg, hon villd ha det så..



__

Men iallafall, nej det där är nog ronjas officiella nummer som hon också andvänder på fritiden.. Men kanske hon har bytt nummer eller nåt liknande för det var dendär nummern jag ringde när jag skulle till svartå och beställde tid:) Men annors finns ju ronja också på facebook så du kan ju fråga henne där efter nummern eller nåt liknande, men hon är inte så ofta inloggad där.. :D Men hennes pappa Timppa e ju betydlit oftare inloggad så skicka ett mejl till han så svarar han nog! :)

2011-02-24 @ 22:32:17
URL: http://takingover.blogg.se/
Postat av: janina

haha jepp :)

2011-02-25 @ 00:50:33
URL: http://sofiaojanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0