190211

Hej hej.

Igår var det gamlas dans och alla flickor var så vackra och alla pojkar så stiliga :) Och dansa kunde de också, men jag måst nog säga att den egna dansen var bäst! :D Haha guud så pojkarna såg bra ut när dom körde sina moves ;) (få inga snuskiga ideér nu, de va it så jag mena!!^^) Det var en riktigt trevlig kväll! Efter det var det pikku-penkkis fest och det var rikigt skit enligt mig.. eftersom jag var heelt slut och orka ingenting, men jag tänkt att jag ändå måddes komma och se. De andra hade hur trevligt som helst och visst var det ju en bra fest men jag orka ingenting vilket var tråkigt för min del.. och sedan had jag även 8h arbetsdag idag så det var inte riktigt så att jag ville festa loss heller. Men men vi tar det en annan gång :)

Nu har jag just suttit och klickat hem lite fina vår/sommarkläder och snart är det filmdags, ha det så bra!





Ååh denna bild får mig att längta ännu mer till sommaren! Att kunna åka omkring med milton i kusinens cadillac :) Som jag får själv köra denna sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0