-



Glad vändag på er alla önskar jag och min lilla milton ;) Som så fint poserar åt er på bild med sitt ben i form av en ros. Klart milton skall få en lyxig vändag också, men jag har faktiskt inte köpt den åt honom, så bortskämd är jag inte med han :P Utan jag fick den, bara för att man e bäst liksom :D Men ni andra kan köpa den i matbutiken till era små voffsingar :)

Jag blev faktiskt helt chockad själv hur fint han satt och väntat att idioten a.k.a JAG skulle ta bilderna, sedan när man gav lov åt honom att gå så trippa han under bordet för att slippa bli på bild igen meeen det misslyckades:



Japp här har ni skönheten som är världens bästa, nu tv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan försöka få tag på Ronjas nummer till dig men annors så tatuerar min kaveri nog oxå- billigt! :)

2011-02-14 @ 23:41:49
Postat av: Ida

Jo nå du sir ju på min tatuering som jag har med text, och min tatuering var den första hon gjorde på en människa:) men nu har hon fixa flere texter o bilder o djur osv :) plus att hon ha int tagi merra än 20 € för tatuerandet :D men Ronja har ju tatuerat mera o e mera proffsig så om man känner sig osäker med en " nybörjare" så lönar det sig att gå till Ronja ;)

2011-02-15 @ 21:45:10
Postat av: Ikah

Just hon, varsågod bara (:

2011-02-17 @ 23:20:39
URL: http://takingover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0