söndag

Hej hej

Gud så skön söndag jag har haft, först tutta jag till kl 1 och sen var jag ut och tvätta scootern och lekt/träna med milton och sedan borsta honom och efter det ha jag bara slappa. Mamma tog kvällslänken :P
Och som ni vet har jag lovat att visa outfitsen men ännu har jag inte gjort det, men ikväll när jag vald så satt jag det snabbt på och visa bilder så att ni nu sen äntligen skulle få lite outfits bilder. Och f*n så jäkla snygg denna outfit är, jag är fan i mig bra på att välja kläder, hahah ;)

Här har ni det. (ignorera den smutsiga spegeln ^^)




enkelt,bekvämt och snyggt som fan ;) Jag älskar dom där jäkla byxorna, så sköna och slappa för när det är boyfriend byxor. Men dom gör reven extra stor men sånt skiter man i ;) Den sista bilden är på den nya ringen som jag köpt på marknaden :P

skjortan: H&M
byxor: Zara
skor: H&M (visst har dom skit snygga skor på H&M??? men inte billiga ^^)

nu skall jag kolla sex and the city och sen sova, ciao ciao

Nuttis ha fari och sova redan ;) han älskar att filt på sig, ibland när han ligger breve en filt så brukar han själv dra på den, det är sant kan visa någon gång när han gör det :P fast han får den bara lite över rumpan. ojoj att dessa filurer kan vara så söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0