hihihi

Fyy på mig jag borde egentligen ligga och sova nu om man tänker på att jag skall upp igen om 5h ^^
Men jag blev just klar med moddan, nej jag har inte skrivit hela dagen, jag börja med den först för 1h sen ;)
Men vill ni veta varför??? Klart ni vill ;) jooo, jag har suttit klistrad framför datorn heeeela dagen och kollar på paradise hotel, haha så jäkla barnsligt och omoget program men jag får ändå fan inte nog av det nu när jag såg ett avsnitt. Man vill ju veta vem som skall åka ut som nästa, alla som hånglar med alla, alla bråk och gud vet vad det är fan i mig underhållning :D
Här har jag suttit idag hela dagen, lite depp om man tänker efter ;) Jag har inte alls varit ut idag, pappa hade morgonlänken (så som varje lördag och söndag, han har själv valt att ställa upp så jag får sova ut efter ALLA tidiga morgnar i veckan. Är han snäll heller är han snäll ^^) och mamma tog kvälls bara för att jag sa att jag "fixa" modda, hihi I´m a evil kid ^^
Visserligen har jag kollat lite bloggar, shoppa lite och sen bara kollat runt på andra sidor också,inte kan man bara kolla på PH då blir man först depp ;)
allt jag har rört på mig idag var ner och äta och upp igen ;) Men vafan det är söndag, då skall man bara få sitta inne och slappa :D

Nej nu jävlar skall jag snabbt ta fram kläder för imorgon och sedan skall jag på dejt med john blund,grrr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0