fredag 24 september



Tjena hallo, idag var jag då till marknaden och fyyy fan så tråkigt det är där vi var där halv 7 och 8 for man hem igen :S Jag lova mig i fjol redan att inte fara dit något mer, men jag ville ha hattaraa och lakrits ^^
sedan köpt jag en ring oxå, äkta silver tro vad ni vill, men den finns i karis smycke också och den var dyr så det är äkta. Det är nämligen samma försäljaren om man säger så. Fast nog inte den där ryssen står och säljer men en gubbe som även säljer sakerna till henne i butiken :P
Vad bilden har med detta att göra så är att jag hämta ju ut mitt paket idag och där var bl.a denna über snygga FUSKpäls mössa :D:D viiiisst ni får tycka vad fan ni vill, och guuud så ful, nej herregud så hon ser ut, nej huhu ändå att hon går med den där. men jag ÄLSKAR den och den är varm och skön och jag skrattar åt er i vinter sen när ni fjortisar står i era SVEA mössor och fryser om huvudet ;) haha nejnej. Meeen visst är denna snygg, jag är helt kär i den och jag vågar vara unik och inte alltid gå i sånt som alla andra. Utan pröva något annat och den är ju helt perfekt.
Den hade någo stor klönt där framme i pannan som det oftast har men den fick mitt huvud att se lika stort ut som jordgloben så jag klippt bort den och sydd fast så nu är mitt huvud bara lika stort som halv jordgloben, haha man får stort huvud med den på men det är det som gör den såååå snygg, helt underbar och passar PERFEKT!!!!! :D och jag vet att ni också tycker så och gärna vill ha en när ni e uppe i fjällen heller något visst är det mysigt med den då ;) hihi jaaag vet nooog :D PERFEKT TILL VINTERN och I´m in looooove!!!

sedan fick jag en massa annat skoj oxå bl.a dessa skor, de andra ork jag inte visa nu för jag skall i bastun men om ni vill se något så får ni kommentera annors får de vara ;)






Kommentarer
Postat av: Ida

NIICE skor!! :D

2010-09-25 @ 09:48:12
Postat av: sindy

thihih tackis tackis ;)

2010-09-25 @ 13:59:48
Postat av: Frida

Visa lite mera av din bh så e de bra ! slampa

2010-10-02 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0