.

Jo hej på er alla.

Nu om några minuter skall vi börja äta, vi har tacokväll med 15pers idag vi firar nämligen Sam som fyller hela 20 år imon. Men imorgon kommer vi ha ett annat kalas för "gamlingarna" ;). Dom skulle ändå inte ha kommit idag, dom vill it klåtta med någo sånt (meeesar)
Men nu skall jag gå ner och vara social, ciao ciao



Såhär kommer jag gå klädd :P Orka klä upp sig mera i eget hus ^^
skjorta: H&M (transparent,för er som inte ser)
leggings: H&M
bälte: H&M

hihi allt från samma ;) Det var inte meningen. Inga smycken heller så och håret uppsatt så att inget är ivägen när jag skall slaffsa i mig tortillas ^^
t.o.m med min nuffis blev lite extra fin idag, han fick på sin skarf och allt (vem vet om det kommer någo snygga,unga och lediga killar ^^) NOT...



Snyggis ^^
och joo det är hans leksakslåda i bakgrunden. Jag lovar jag har inte borsta honom han är annors bara så fin i pälsen, fukten ute hjälper till ;) och på tal om att vara uppklädd.... Jim e inte lika uppklädd precis ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud så fin hund :D Sötisen

2010-09-11 @ 17:35:24
Postat av: Sara

Vad fin hund, haha kul med scarfen ;)

2010-09-11 @ 17:35:49
Postat av: Anna

Ååh så fin han var då :) Han hjälper dig fixa killar ;)

2010-09-11 @ 17:36:23
Postat av: Lisa

Skitsnygga leggings och skjortaa :D Så fin hund du har :) Söt han är med scarfen ;)

2010-09-11 @ 17:37:06
Postat av: sindy

Tack tack :) jaa visst är han det alltid ;)

2010-09-11 @ 17:38:06
Postat av: Ida

Tydligen e vi båda lika osociala nu :D haha. Bloggen e viktigare :DD

2010-09-11 @ 17:58:53
Postat av: Melissa

Hej! Varför uppdaterar du så sällan? Jag vill se mer av din blogg!

2010-09-16 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0