5 september 2010

Hej hej vem ligger inte i sängen ännu och myser då? Det är så härligt plus att det är ju söndag. Och inte går det någon nöd på hunden heller att han skulle vilja ut heller leka heller något för han ligger breve mig och sover ;) Jag har tränat honom mycket bra, hehe. Men borde väl så småning om börja se om jag har något arbete heller så som skall vara klart tills imorron, men orka göra det nu liksom.
Istället skall jag äta marabou apelsin choko <--- BÄSTA CHOKON SOM FINNS!!!!!!! och kolla film thihihi see you later.

Kommentarer
Postat av: lisa

Namnamnaam det är absolut den bästa chokon :) du kan ge lite åt mig oxå :D

2010-09-05 @ 13:15:38
Postat av: sindy

tyvärr ;)

2010-09-05 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0