-

Tjenixen på er alla.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, men sen igen så har jag jobb på lördag från 8-14 så det blir inget festas på fredag men lördag vet man aldrig.
Något ännu roligare är att v44 ALLTSÅ RIIIIKIT SNART!!!! (de e ju v39 nu) åker jag till Italien i 1 vecka jeee och skall bo hos en italienare och sen kommer den och bo hos mig i maj var det väl? :D
Det kommer bli så jävla kul vi kommer gör utflykter och shoppa i Milano osv osv fan så roooligt :D och för att inte nämna att vi missar skolan ;)

Men nu till något annat mindre skoj men ändå skoj ;)
Här har ni dagens outfit:



Det har varit så jäkla kallt varje dag nu och idag när jag satsa med en jäkla tjock,stor och härlig tröja så var de lika varmt som i sahara typ....
och imon kommer jag ha något som gör att jag fryser fi**an av mig om det är kallt då ;) meeen sånt skiter man i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0