tjena hallo jag hatar att skriva rubriker.

Jag har ännu inte övat ett skit på mattan borde kanske kolla lite på den, heller? Eeeh jag har ju min talang men nått säger mig att den sviker mig i matematiken..
Nåväl vad finner man inte bland kommentarerna när man loggar in igen då? Förutom idas kommentar som man kunde och ville godkänna så fanns det en del avundsjuka såklart igen, men dom raderades bara för det är hur mycket på en skala som jag bryr mig. men jag tycker ni alla borde gå omkring med denna skjorta--->




helt otroligt att det finns en sån skjorta men det visar bara min populäritet ^^
nej men allvarligt ni är ju så jäkla besatta av mig och kan tydligen inte få nog osv så värför inte bara visa kärleken ännu tydligare med denna skjorta :D
och innan ni piper om att jag har fixat skojrtan på photoshop (som jag inte ens har) heller vad fan som helst så googla bara på sindy så hittar ni den :D och japp jag googla mitt eget namn, det gör varenda en av alla människor på jorden någon gång, googlar sitt eget namn vill säga men jag tkr det är skoj att min blogg kommer upp direkt man skriver sindy frimodig, hihi poppis som sagt ^^
såå ingen ursäkt om ni inte finner min blogg för den finns på google :)
här med önskar jag mina vänner en godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0