söndag

och dags för ännu lite provläsning, imorgon är det tack och lov sista. Tyvärr är det sista provet matta :S har absolut noll ork att läsa på det provet och just därför ligger jag istället i sängen och kollar på film på datorn :D har massor av nya på den så det kan nog bli hela kvällen det här skall ni veta,hehe.
men nej jag måst väl kolla någo lite på den där skit mattan. Något lite mera positivt är att jag har klarat provveckan utan något som helst underkända prov ^^
Stolt som fan skall ni veta, det brukar alltid finnas ett prov som e 4 ;) Då har jag inte orka öva ett skit och kanske inte varit så aktivt till lektionerna ^^
Men jag satsa redit nu tydligen när det inte fanns någo men som sagt matta kvar och det är bäst att jag övar någo så jag kommer ihåg formlerna så att jag klarar det men, annors finns det omtent :D
Imorgon slipper jag också äntligen till tandläkaren har försökt få tid i flera veckor nu, och sedan har jag 2 paket att söka ut, julafton imorgon igen... en dyr! julafton ;)

men nu film---->




har sett denna 100ggr typ men den är så jäkla bra skall ni veta, helt underbar film att kolla på en sån här grå söndag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0