-

Från en sak till en annan ;) Idag var det bio med skolan, helt ok film nog den där ena typen vara bara liiite väl störd om man säger så, men det fick man ju fram ganska tydligt väfö hon just var en sån :)
oj gud jag har helt kramp i handen nu av att svara på kommentarer..
och om någon tog illa upp av dom heller så, så säg till för det var inte meningen för nu jävlar har jag bestämmt mig att själv bli snällare mot dem jag skall minnas hela mitt liv ;) Vänta ni bara, ni skall få se på snällhet. Men när jag också är så jävla blyg så jag vågar inte gå fram och tala heller så och efter alla strider så blir det ju ännu svårare att man skall gå fram och tala på som ett fån medans dom vill att man sticker ;)
Nej men fan nu växer jag redit upp och blir snäll i skolan, hah ^^

jag fick även kommentar om att visa outfit bild, måst vara nån som inte går i skolan då eftersom den missa outfiten :)
Jag had min überfina långkjol på mig, boots och skjorta. Alltså det var så jäkla svårt att välja vad man skulle ha till kjolen för vad man än satt på så kändes det så festligt, och när jag sen hade på min långa rock så såg jag ut som nån annan jävla tattare :D Men skön är den och jag gillar den starkt och kommer ha den ganska mycket, får väl vara lite festklädd i skolan. Lyxa upp tillvaron :D
här är det....




här är även morgondagens, passar på nu så länge jag ändå är inne här.. annors kommer det ändå opp först på kvällen imon och då har alla redan sätt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0