-



Anonym nr 2
om -:
Oj jävlar vilken novell du lyckades skriva om dig själv igen. Seriöst... sku de helt ha vari sakliga saker men nix de va nog mera bullshit skulle jag vilja säga. Så jag håller med anonym om denna sak - varför försöka få människor att hata dig mera? Ja visste inte ens vem du va ordentligt förrän idag och nu... well wouldn't wanna be ya! Halvnakna bilder på en blogg var högerklick och kopiering är möjligt.. huh huh antar att du e en äkta blondi då o int bara färgar håre? Peace out teini - hoppas ditt liv blir åtminstone lite bättre den dagen du växer upp.

Ps. du skrev att vi tror att vi vet hurdan du är och liknande bullshit, men vet du vi gör int faktiskt de o lika bra de. för en person som driver denna desperata blogg, som jag sa tidigare skulle inte vilja vara du och vill absolut inte känna dig heller

svar: en sån jäkla kommentar du lyckades pipa ut oxå :) För det första mina halvnakna bilder som du gnäller om är på ryggen, alla ser den när man är på stranden osv, skall jag gå med skjorta där oxå? Och för att kunna ta en bild så måst skjortan bort, och jag har fått flera kommentarer av folk som vill att jag skall visa den(tatueringen, inte ryggen). Vad skall dom kunna göra med min rygg, rita bröst på den kanske. Gud det är ju inte precis som att jag lägger ut nakna bilder på brösten heller underlivet, då skulle ni först ha någo att gnälla över.
Och du säger det själv du visste inte vem jag var,och du vet fortfarande inte heller eftersom denna sida jag visar kommer fram bara när jag behöver.
Men just pga att du och alla andra inte vet ett skit om hur jag är utan ni bara tror, och alla era fördomar som är helt åt skogen så gör er ännu mer patetiska att ni då skall kommentera tröga kommentarer om folk som inte stämmer och ni inte känner, samma gäller ju mig eftersom jag gör samma när jag svarar till er och cirkeln fortsätter.
Eftersom min blogg då är så desperat varför skall ni läsan den då? ingen tvingar er precis.



Men jag kan ju säga till alla i KBG som pirrar om att de inte gillar mig och vill inte lära känna mig fine, men berätta åt mig hur ni har tänka fixa abi-tidning osv... kan ni inte fatta att det leder ingenstans att bete sig som ni och även jag eftersom jag envisar att svara på era kommentare. Hur många tror ni vill köpa den om alla bara skriver någo skit om alla?? Om jag är någon trög person som tydligen är naken på internet (heller sen bara skjortan borta men de vill it gå hem), och sen skriver jag massor av skit om alla andra som troligtvis inte heller stämmer eftersom jag inte känner er heller. Jag kan rikit bra läsa era bloggar utan att hela tiden måddas gnälla någo onödigt. Och abi- tröjorna som skall fixas, kryssningen osv... Se bara på alla andra abin alla har inte behöva älska varann där heller men man går i samma skolan, skall ta studenten tillsammans skall fixa en tidning som skall bli minne för alla där man vill ha snälla kommentarer från sina klassvänner osv. Och detta är då hur ni vill ha det istället?? Alla skriver skit om alla i tidningen, det blir inga tröjor, ingen kryssning osv.. Kul och bra har ni lyckats.
Joo innan ni gnäller att jag loss nu sätta allt på er och själv leka oskyldig, jag vet att jag inte er det heller. Men jag har försökt få er att fatta att jag vill it vara ovänner och tänka tillbaka på gymnasiet som en tid där man hata alla klasskaveirn... Jag har försökt få er att komma överrens men ni envisar att ändå skriva onödiga saker och göra saker värre osv, klart man e slängd i käften tillbaka när någon annan är det.
Men en sak är säkert jag vet att ni gärna vill ha snälla kommentarer som faktiskt stämmer om er också istället för att nån sitter och kommenterar någo skit bara för att man inte har kunnat komma över en omogen fas i sitt liv.
Jag har mycket snällat att säga om er alla, som stämmer och som jag gärna säger, men varför skall jag säga alla snälla saker och bara själv få skit... jag har fått många snälla kommentarer som att snygg klädstil, söt osv, tackar och bockar, jag har också kommentera någons klädstil om den har haft snygg skjorta heller så. Allt detta var i början av skolan typ då alla ännu kund komma överrens och vara vänner och någon man ville ta studenten med. Sen gick det nedför när jag kommentera om fiizi, visst helt fel av mig men nu gör alla ni samma sak. Ibland blir man sur över någo smått man kanske har missuppfatta något heller så men man måst kunna säga förlåt och gå vidare iaf om man är mogen som ni säger att ni är. Det samma gäller ju mig, visst ni kanske också tycker varför börjar inte då bara jag sluta vara slängd i käften tillbaka osv.. joo det har jag gjort, jag har inte sagt något elakt om er alla innan ni börja kommentera en massa onödigt skit igen. Och man kan inte bara vara tyst då heller om man aldrig får någo tillbaka annat än skit, så därför fattar jag inte varför ni inte bara kan släppa allt,
försöka kunna umgås normalt och kunna hälsa, tala heller någo utan att ha spydiga kommentarer. Jag menar inte att man skall bli bästisar och umgås 24/7. nej verkligen inte, men man kan ju uppföra sig och kunna tala med varann i skolan om man skall lyckas ta studenten som en hel klass där alla kom överrens och kunna skriva en bra tidning där alla samarbetar och man skriver bara sånt som stämmer och inte en massa skit som man tror om personer, kunna fara på kryssning och alla har roligt utan att man står och skriker saker till varann varje gång man ses, kunna vara glada över att man har klarar studenten och kunna fira det tillsammmans, alla skall på middag tillsammans kul sen om man kastar mat på varann typ.
Allt ni nu är sura på mig för och hatar mig för är sidan som inte är jag, och det är just saker som inte stämmer som ni inte egentligen behöver vara sura över för det finns en snällare, gladare o roligare person. och därför kommer jag inte heller mera sitta och kommentera något mera om er för det stämmer inte heller för jag känner inte er, ni är också snälla och glada personer men det kommer inte heller fram när vi håller på strida om totalt onödiga saker...
Jag tänker iaf hälsa, tala och vara mig själv nu, sen är det upp till er om ni vill hålla på såhär och minnas gymnasiet som ett helvete typ och vägra hälsa tillbaka heller svara heller vad som helst. Men nu tänker jag växa upp från denna lågstadie stil och försöka komma överrens, och eftersom vi inte känner varandra så har vi inget att strida om, man måst känna en typ innan man kan döma. Men jag vet iaf att i min abi tidning kommer jag beskriva er som dom personerna jag vet att ni var innnan allt skit börja, och jag tänker sluta med allt satans skitsnack NU...

Denna gång blev det en novell igen men denna gång är det om sakliga saker och något alla skulle må bättre av istället för att skriva skit, hoppas bara det går hem nu för att strida om saker som inte stämmer tar bara på energin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men va faan..Sindy, VAD I HELVETE händer?! :P

Är faktiskt människor så ÖVER kännsliga att det blir värsta pirras och marras för att du har lagt ut "naken bilder", som dessutom e BARA av din rygg,din tatuering! skulle vara lite värre om din reve eller boobs eller nåt annat, en en RYGG. Kom igen folk. Är ni faktiskt så jävla patetiska teinin att ni börjar hakka för nåt sånt..? PÅRIKTIGT?! Si lite på andras bloggar där man FAKTISKT SIR TISSAR bara för att de vill visa upp sina tissar. Sindy Visar upp sin TATUERING!Ni e för fan patetiska löjliga och bara no liffare. jag är säker på att nu går ni med ert kova teini jäng och tisslar och tasslar om det härmed varann och tror väll att ni får Sindy att må dåligt?.. Think again! Man kan int börja må dåligt av ert patetiska betende. När ni ser Sindy är ni väll inte och säjer ett piss till henne. Men då kan jag säja att ni är en bunt fega skit ungar! Jag iaf vågar säja TRAKT UT TILL MÄNNISKAN och det är någo, och ärligt- jag skulle kunna ge en läxande höger till er alla :)

2010-10-12 @ 07:02:54
URL: http://www.bloggen.fi/snellis
Postat av: FiiZi

Hahah alltså vår juttu e ju gammal ren, glömt liksom, inget att minnas :P

2010-10-12 @ 10:47:34
URL: http://fiizii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker av allt jag läst och hört är hela den här situationen jätte tråkig. Men det är ju inte hela kgb som är emot dig.. det finns människor som bara inte känner dig och har aldrig kommenterat illa. Tänkte bara påpeka det,för det här inlägget kändes så generaliserat. Du verkar som en trevlig person och bär fina kläder.

2010-10-12 @ 15:37:45
Postat av: ZARA

Sen gick det nedför när jag kommentera om fiizi, visst helt fel av mig men nu gör alla ni samma sak. <-- nu gör ALLA NI samma sak...? ja har sen inget me denhä nya saken att jöra, ifall du tror att ja e inblandad i de. just so you know...!

2010-10-12 @ 15:52:22
Postat av: Anonym

Karis kommer alltid att vara Karis :D Mitt förslag är att söka sig bort så fort man gått skolan färdig och se lite annat emellan, människor blir så blinda och enformiga av att bara röra sig i sina små grupper i en död liten by, särskilt om man inte har någon ambition heller utan nöjer sig med att spendera sina kvällar på pojkvännens kevare eller masa trappan. dessutom är det oftast de primitivaste och osäkraste eleverna som har hand om abi tidningar och övriga arrangemang,vill styra o ställa och känna sig viktiga utan andras medverkan men man ju fråga sig vad annat dom har att komma med.. dagens höjdpunkt var att dra catwalken i kbg:s korridor och slänga skitiga blickar på alla...haha :D

2010-10-12 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0