-

Hej hej vittu mattan sket sig idag iaf ^^
Men desto roligare var det efteråt då jag slapp och ta ut mina paket och sedan köpa presant till min mami :)
Hon fyller först i november men bra att vara ute i tid liksom.
Jag tänkt dela med mig av mina paket nu till er, ni frågar hela tiden väfö jag inte visar så nu kan jag väl göra det, innan jag skall på länk med milton och sedan tillbaka till skolan vittu jee liksom....

1. 2. 3.4. 5. 6. 7. 8. 9.

1. långa mysiga strumpor, men bollar på sidan.
2. morotsbyxor/harems, men inte lika extremt påsiga vid reven och FITTAN (endast för er skull som går bananas när man säger det ordet^^)
3. låååång kjol, helt fucking underbar har även en i svart!
4. påslakan med leopard mönster,grr
5. leopard skor (haha tkr ja månne om leopard??)
6. ÄKTA läder handskar med metall detaljer.
7. röd/vit prickig klänning med svart rosett framtills.
8. rosa härlig klänning
9. prickiga solglasögon och snygg brud ;)

här har ni det :) shoppa lite loss på HM:s rea ifall det inte märks, fast typ 2 plagg e från rean men iaf ^^

joo sen kan jag ju passa på att svara på kommentaren som jag fick: Den var något om att.. ha du blivi lite feter?, heller vad det no stog.

Jaaa, svaret till dig har jag någonsin varit smal?? Men kul jag har sitt ut lika i flera år nu så det betyder att du tycker jag är smal då eftersom jag inte har ändrats,aaw vad du är gullig :)
men jag är iaf helt normal och skitsnygg och behöver inte varken gå ner heller upp :) Skaffa själv lika bra självförtroende så blir du lite gladare, puss...............


en bild säger mer än tusen ord...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Go girl! Rätt attityd :)

2010-10-11 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0