-

AJ SOM FAAAN!!! Är det ända jag kommer att tänka på när jag ser dessa bilder... Att fixa piercing är något många vill. Många annser att fixa örhängen inte hör dit, men det tycker jag. Det är ju precis samma sak. Man sätter ett smycke genom huden på sig helt enkelt. Var det sen är på kroppen spelar ingen roll, piercing är det ändå :) Men ibland går ju dessa piercingar lite överstyr. Som nu senast har det tydligen blivit populärt att fixa band fast i ringar så det ser ut som om man skulle ha en genomskinlig korsett på sig! Vafan jag kan inte se vad som skulle vara snyggt med det. Vad är det som får folk att göra sånt? Jag kan iaf säga att jag tycker inte det är attraktivt att ha massor med metall i ansiktet heller på kroppen, jag är mera för tatueringar då, visserligen gillar jag inte att folk har massor av såna heller, att det täcker typ hela kroppen men lite här och där är snyggt och dom har oftast betydelse för personen som har fixat tatueringen, man brukar inte bara fixa för att det är skoj. Då vill man sen när man blir äldre ta bort den, men om man skaffar den redan som ung för någo viktig orsak som beyder mycket för en så då vill man ha den hela livet ut, med piercingar så är det lite lättare att ångra sig när man tycker. Fast beror ju på hur stor man har haft, har man haft en jääävligt stor ring i örat som lämnar det och hänga så är man ju lite i pisse när man vill ha bort den :P.
Min tatuering har faktikst betydelse för mig också, det är något viktigt och får mig att gå igenom dagen utan sorg :) Så jag tänkte noga på vad jag ville ha och har länge velat ha samma. Och min nästa kommer också betyda mycket för mig, tatueringar är något man skall tänka mycket på innan man skaffar, det är nämligen dyrare och smärtsamare att ta bort än att fixa på sig, och det tar länge innan de försvinner helt. Så man skall inte bara skaffa för att man tycker det är en cool grej och för att man tycker det är snyggt. Min tatuering kommer påminna mig om saker hela livet ut, men den kommer också hjälpa mig klara av livet :) Så där, nu har ni något att tänka på vad mina stjärnor i nacken kan stå för, och vad i hela *piiip* det är så viktigt för mig för^^
Haha oookej jag kom lite av mig där, men jag kände jag måddes få säga engång för alla att min och mina kommande tatueringar är inte bara någo jag har satt på mig för att man vill vara cool utan för att det faktiskt betyder något :)
Jaaa iaf här kommer dom äckliga bilderna på folk som jag tycker går överstyr med piercingar.. det är fan inte snyggt och jag kan inte förstå vad dom tycker är så snyggt med såhär överdrivet med piercingar... Känsliga läsaren varnas!



jaaa-aa man kan ju fråga sig vad fan dom tänkte med när dom fixa detta! Men dom tycker det är snyggt, varför kommer jag alltid fråga och kommer troligtvis aldrig få svar :)
Jag har själv länge funderat på att fixa navelring och en liten knapp ovanför läppen, men jag vet inte. Vad tycker ni?? Men något såhär extremt kommer jag inte göra ;) Men en ny tattoo nu i vinter kommer jag troligtvid fixa, och ni får såklart se sen när den är gjord.

Kommentarer
Postat av: FiiZi

Jaa, dom e säkert bara avundsjuka för att de inte vågar klä sig på nåt annat sätt än just huppari å jeans å converse (; å vi sir säkert så snygga ut att man måst kytta lite efter hhahah

2010-10-14 @ 22:26:12
URL: http://fiizii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemska bilder...jag ryser..ihhhh

Varför inte då? Vad står det?

2010-10-15 @ 13:57:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0