-

Det blev ingen skola idag fast jag ville. Joo jag ville faktiskt, inget man kanske skulle tro med det är sant. Det är så jäkla tråkigt att sitta hemma och glo på tv:n hela dagen heller lite sova imellan! Men man ork inget annat heller, så hellre då i skolan och träffa folk.
Jag kommer troligtvis inte komma imorgon heller... Jag har haft magsjukan idag hela dagen + feber så jag kommer nog inte imorgon och smittar ner er alla. Men fan ändå om jag inte slipper ut på lördag så kommer det gå illa för någon ^^
Nej nu skall jag inte angsta här utan istället gå i duschen... man är ju inte så fräsch heller efter att luggi sjuk i 2dagar :P




gammal bild,men ni vill ändå it se mig nu ;) denna bild skicka jag annors till italienaren Linda som jag skall bo hos i november när jag far dit, jag fick kommentaren... Jag gillar din bild (jag älskar ditt hår) och alla killar i min klass tycker du är jätte vacker!! :)
Haha jaaa vad skall man säga, jag ser framemot italien, haha ;)


PS. Kolla in förra inlägget om det finns något plagg som intresserar er, kommentera då det inlägget(kommentaren publiceras ej) jag har några som har nappat redan, men finns det fler så säg till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0