some people never learn

Nejnej så folk kan bli tokiga över en mössa alltså. Oj då om jag inte var först, jag var iaf först med att visa den och som gick omkring med den. Jag har inte sätt nån annan iaf så ingen vits att bli sur plus att det var ju inte hela pointen med inlägget, man skall inte ta åt sig av allt... jag ha sagt det många ggr redan att jag tycker det bara är bra att folk vågar gå omkring med pälsmössan på huvu istället för att ha som alla andra bara för att man inte vågar ha det man gillar! Så slut av att gnälla när ni inte har en orsak läs ordentligt första gången så märker ni vad jag säger... inlägget var ju inte att skryta om att jag har en pälsmössa och var först med den.. inlägget var att flera skall våga gå med det dom vill och skita i vad folk tycker, pälsmössan var ju bara ett exempel.. det kund lika bra ha varit om att äta bananer istället för äppel! Så läs pånytt så framstår ni inte som några man skrattar i naaamaaan åt som en "viss" skrev....... plus att jag tala inte ens om folket i lilla karis, jag tala om bimbona i sverige som lever sina liv efter kissie.. bara för att få normala folk att förstå att man behöv inte ha något visst på sig som alla andra bara för att passa in. Och det har ingen skillnad om ni sätter pälsmössa heller sopsäck på huvudet bara ni själva tycker det är snyggt... så skit i resten och läs det man egentligen skriver och pratar om innan ni blir upprörda...........PEACE OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0