Hemma-spa

Är helt jäkla underbart. Och spec på en söndag, söndagar är alltid tråkiga... ALLTID!! Så varför inte lyxa upp det med ett hemma-spa så som jag gjorde idag. Så om ni har ett badkar så sjunk ner i det om ni inte har ett så är det så skönt att bara stå under det varma vatten i duschen (jag har inget badkar) och sedan är det bara att börja pyssla om sig själv allt från att raka benen, hårinpackning, ansiktsmask, fila fötterna och naglarna och sedan lacka dom, sedan smörja in sig med lotion och noppa ögonbryn och vad man nu sen vill göra :) Helt underbart en tråkig söndag.Och nu dessa kalla vinter dagar så finns det absolut inget bättre så av med kläderna och ner i badkaret mina vänner!!

Nu är det städdags.




Jag just nu i nattlinne och utan smink (förutom mascara, men annors ser man inte mina ögon typ :P)

Kommentarer
Postat av: Ida

jo fan, och städa gjorde du =P

2010-11-30 @ 20:43:46
URL: http://www.bloggen.fi/snellis
Postat av: sindy

Japp städa bör man annors dör man.. Så nu är det juligt och fint i rummet :) Men dock har det blivit hårit på golve redan, undra varför?

2010-11-30 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0