2 is always better than 1!!!



När ni hittar en riktigt billig väska som ni bara ÄLSKAR! Och absolut måste köpa så ger jag er detta tips.... Köp den i olika färger, heller varför inte i samma färg om ni absolut inte vill ha den i andra färger. För oftast när man har haft en väska länge så börjar den bli så sliten och banden vill gå av nästan direkt. Så då har man ju alltid en annan! Men detta är ju bara om det är billigt, jag menar ju inte att "oj kolla jag hitta en väska för 70e jag köper en i en annan färg också" om man nu inte är helt och skiter i priset och verkligen vill ha den i flera färge. Dessa två snyggisar köpte jag för 2e styck och jag total älskar dom!!! Och skall jag köpa flera av samma väska skall det nog vara billigt om jag inte är helt koko i bollen den dagen!

Kommentarer
Postat av: (:

hej, vartifrån har du köpt väskorna? jätte fina ! :)

2010-11-25 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0