-

AAAAAAH vitt och svart, i övermorgon åker jag till Italien!!! Fett nice ;)
Och mindre kiva.... jag har inte ens börja packa ännu :D Smart där liksom + att mamma fyller imorgon så då är det kaffebjudning... jou mycket jag packar när jag skall äta kaka :D Men men man tar det lugnt så blir det bra, jag måst ju fara med en tom kappsäck så att jag har mycket plats för shoppingen!!! Nej nej nog skall jag väl ha någo kläder med också ;) Men fan det skall bli skoj, men jag skulle fan hellre fara till Como än att se på någon jävla fotbollsmatch -.-
Vittu så skoj liksom! Hellre åker jag båt på vackra Como sjön ( där för övrigt george clooney har en villa, visserligen gillar inte jag gobbfan men det säger ju bara hur snyggt och underbart det är att även megakändisar vill bo där) med massor av fina öar och helt otroligt landskap! Så som det var planerat från början, men nu skall jag istället hamna sitta på nån svettig läktare och kolla fotboll. Jååå det är kiva att spela men inte att kolla på. Iaf inte när man hade ett mycket bättre alternativ från början!
Och något annat tråkigt är att vi inte kommer få besöka venedig heller -.-
Alltså kom igen nu, alla fina underbara städer i italien så släpper dom oss inte till. Visst vi kommer ju få se fina platser nu också och uppleva allt möjligt men det finns inte mycket som slår staden som är byggd på vatten- venedig.....!!
Visserligen är det ju skoj att inte alltid besöka alla platser som alla andra, men dom städerna är helt underbara (dom som jag inte slipper till heller jaa como sjön är ju ingen stad ;)) men jag slipper ju iaf till MILANOOOOO :D skojigt värre och att överhuvudtaget åka till italien är underbart och helt fantastiskt att slippa och uppleva nya saker. Så skoj blir det ju helt klart, med heller utan venedig :D

Nu är det länk, tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0