-

Tjena hallo

Det var ett tag sen jag skrev igen :) Men vem har tid att vara på datorn. Jag kan ju snabbt berätta mitt über intressanta veckoslut.. På fredag så var jag med mamma till fiskars (igen) och sedan for vi vidare till en gubbe som fyllde 82 eller 83 år (ínte ens mamma vet säkert, smart) och där var vi en stund, det är alltid lika skoj att åka till han för hans döttrar e oftast där då och de e humor på hööög nivå. Alla är dom stora som hus (joo elakt men sant) och dom strider ALLTID och det är ett jäkla liv i det huset... Och den ena bor i karis, andra i sverige och tredje som e mammas bästis sen lågstadiet bor i spanien.. så man har ju alltid någonstans att bo om man åker dit ;)
Nåja sen kom vi hem till bastun och jag for och sova.. jeeee.
På lördag var det jobb och när jag sluta så kom mamma efter mig (jag jobbar i ekenäs och slutar nuförtiden kl.1 och tåget går först halv 3 -.-) och då berätta hon att gubben vi var till på fredag var nu DÖD!!! :O wtf liksom........ vi var ju där dagen före och han var helt pigg och glad och inga problem och kl.7 på lördags morgonen var han dödsförklarad. Hurja kiva det också...

Sen for vi ut och äta för pappa fylld på torsdag och mamma fylld 2.11 så vi åt deras middag nu tillika :) och sedan hem och släkten börja droppa in för vi fira ju som sagt pappa och däför vägra jag fara till tackfesten också.. först dog en nära vän till oss och sen had jag jobba så jag var slut som fan och orka knappt ens äta lite kaka.. så någon fest var absolut det sista jag orka med. Men knappast missa man något :) 
Och idag FÄRGADE JAG HÅRET :D:D:D Äntligen liksom.. orka vara blond hela tiden så nu är det mörkblont typ ;) Mera sådär askblont och snyggt :) men snart e de borta igen och jag är blond -.-
Här kommer före och efter bilder:

Före:



efter:



det syns inte så bra och det är ännu lite mörkare i verkligheten, men jag skall ta bättre bild nån annan dag :) Men visst fan had jag snyggt hår och fin färg innan också men lite ändring behövs ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg färg ;)

2010-11-21 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0