-

CIAO CIAO

Jag vet att ni alla har saknat mig :D Nej nej men fan så skönt det var att komma hem. Visst var det roligt i Italien men fan de smaka att lägga ner sig i sin egen säng och bara SOVA! Det blev inte så mycket sovas i Italien kan jag säga men fan det var skoj och man klara sig bra igenom dagen med bara lite sömn. Men såklart var det vissa tilfällen där också som var lite väl tråkiga och man ville bara hem ;) Men sånt hör varje resa till typ.

Igår var det ingen skola för mig, vi fick alla börja klockan 10 så det betydd att jag bara had en lektion filosofi och sedan skulle jag sitta i 3h!!!!!! och lyssna på någo jäkla författaren.. Eeeh no thank you liksom, jag skulle ha sluta kl.2 då också när jag annors slutar 1 på tisdagar! Så nej jag blev hemma och vila upp mig efter resan, och jag kan bara säga att det behövdes. Och jag var så redo att gå till skolan idag, men vad vaknar man inte upp med då?? Joo feber, jee likosm -.-
Men imorgon SKALL jag fan ta mitt ass till skolan för nu skall jag försöka komma in i skolans dagar igen annors kan jag kyssa dom bra vitsorden i provveckan hejdå. Så imorgon är det skola om jag sen så har feber och står och spyr på lektionerna, nej nej så långt skall jag väl inte gå. Men skola blir det och helt ärligt skall det bli skönt. Jag har ju varit borta 1 vecka nu så jag har många lektioner borta och så måst jag komma in i systemet igen :) Och nu skall jag fixa finskan som är sådär halva boken med uppg att göra, mysigt värre....
Och vad jag har att göra i engelskan så vet jag inte ens.. eeh inte så bra kanske och i dom andra ämnen så skall jag bara skriva allt som jag har missat.

Men nu skall ni få se dom super snygga skorna jag köpte dit. Dom blev tillsammans 38 euro. Vilket är billigt måste jag säga ;) Men sedan köpt jag ett par för 80euro också hehe. Och dom kommer jag ha imorgon på mig. Men här kommer dom andra.




Aaah så fina :) Sen köpt jag också ett par byxor, 2 rockar, en halsduk från fotbolls matchen som vi var på och en annan vanlig vit, en pälsmössa :D Nu e det iaf ingen som har likadan och den är inte en gubbmodell heller som min och fiizis e så den är mindre och ser inte ut som om man had en hel järv på huvudet :DMen den andra kmr jag nog också ha kvar ifall att liksom. Men ingen har iaf likadan som min, heller jaa man kan ju alltid betsälla från internet men jag säger inte vilket märke de e och iaf så e inte någon annans köpt i Italien ;) och sen såklart dom andra skorna heller de e mera boots, godis och en film till jim och en tallrik med milanos olika och mest kända sevärdheter på till mamma. Och det borde vara allt sen :) Just nu ork jag inte ta bilder och visa, men om ni vill se så är det bara att säga till.

nu finska....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0